Bra tips!

Jag var ute och firade igår med styrkelyftskillarna, som vissa av er har hunnit läsa i mitt tidigare inlägg som jag nu har tagit bort!! =)

Ett bra tips som jag fick en gång i tiden är faktiskt att dricka ett stort glas med vatten när man kommer hem, fast jag la till en sak på det igår, eftersom vi blir inte bara bakis för att vi har vätskebrist, utan också för att vi har för lite salt i kroppen..

Så det jag gjorde var bara att jag tog en dutt med salt i vattnet som jag drack, gott kan jag inte påstå att det var, men det var fruktansvärt effektivt! Jag brukar normalt inte bli bakis, men jag brukar bli lite seg! Nu var jag inte ens det! så testa, nästa gång ni dricker! det fungerar verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0