tjihoo för mkt fett i maten

Ja, LCHF fungerar. bort med kolhydrater och dit med fett istället!

Sen jag mätte min mage sist har jag förlorat 4 cm!
Nu känns det ju verkligen som att det går åt rätt håll. det är så kul att äntligen förlora cm där jag vill, jag har ju som sagt provat det mesta när det gäller viktnedgång, men det är bara sen jag började med detta som fettet runt magen börjat att försvinna.

förut när jag exempelvis provade camebridge, så tappade jag cm över hela kroppen, förutom just över "putmagen"  jag förlorade oxå en massa muskler så jag tappade totalt formen på kroppen=/

Men inte nu, nu orkar jag att vara lika aktiv trots att jag har ändrat min kost, jag ser det inte som en diet utan mer som en livstilsförändring.

Kanske blir det beach 2009 i alla fall=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0